tisdag 2 oktober 2012

Dagens mat

Vaknade med halsont. Dessa förbaskade höstbaciller som florerar, och aldrig riktigt verkar lämna kroppen. Jag släpade mig till jobbet och överlevde mot alla odds ;-)
Det blir inga långa utläggningar, här kommer dagens mat.

Frukost: tonfiskröra med blandad grönsallad
Lunch: smashed burger med egengjord dressing, ost och sallad
Middag: blomkålssoppa med baconsmul
Övrigt: kaffe med grädde


Världens enklaste soppa. 
Koka blomkål mjukt och stavmixa med grädde, parmesanost, salt och peppar. Klart.
Bacon till är nästan ett måste, för lite olika textures, som kocken säger :-)

2 kommentarer:

  1. God och värmande soppa! Gott, gott! :)
    Ha en fin kväll!
    kram kram
    //Lana

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, soppa är nåt jag underskattar känner jag ;-)
      Kram!

      Radera

Jag blir glad om du vill kommentera, och har du en fråga, så svarar jag på den här :-) Ha en fin dag!