måndag 8 oktober 2012

Dagens mat

Livet börjar så sakteliga återvända. Jag kan inte säga att jag är frisk, men jag känner mig bättre iaf!

Efter gårdagens tandäventyr har jag varit försiktig i mitt tuggande. Speciellt som att jag inte fått en tandläkartid förrän om två månader. Hoppas det där provisoriska håller under den tiden. Annars kedjar jag fast mig i receptionen hos min tandläkare och kräver hjälp.

Frukost: omelett med bacon och mozzarella
Lunch: blomkålssoppa med baconsmul
Middag: lchf-pannkakor med grädde och lite hallon
Övrigt: en bit parmesan och balsamvinäger (istället för chips!)



                                  

                                          (lånad från Zeta)

1 kommentar:

  1. Härligt att det går åt rätt håll! :)
    God mat var det! :)
    Ha en fin tisdag!
    Kram kram
    //Lana

    SvaraRadera

Jag blir glad om du vill kommentera, och har du en fråga, så svarar jag på den här :-) Ha en fin dag!