fredag 5 oktober 2012

Dagens mat

Jag hatar att vara sjuk. Jag tillhör heller inte dem  som "aldrig" blir sjuka på lchf. Jag är jättesjuk. Feber, toksnorig, rubb & stubb... Urk. Men jag ska ändå rapportera vad denna ynkliga sjukling  fått i sig idag. Förr i tiden frossade jag i glass när jag var dålig. Typ världens bästa ursäkt...

Frukost: 1 bit frökex med ekologisk salami & Bregott (Renée Voltaires rawfood-kex, annars brukar jag baka egna, men jag har varit lat på sistone)
Lunch: köttfärsbiff med lite majo och 2 minitomater
Middag: haloumi, sparris med chili och parmesan, samt kall sås på majo, creme fraiche, vitlök och persilja
Övrigt: en klutt vispgrädde och 10 hallon



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du vill kommentera, och har du en fråga, så svarar jag på den här :-) Ha en fin dag!