tisdag 25 september 2012

Dagens mat

Imorse vaknade jag med svullna halsmandlar, och huvudvärk som indikerade feber samt droppande näsa. Ändå gick jag upp kl 06.10 och duschade, tänkte att det "det blir bättre, bara jag kommer igång lite". Eller inte. Det går inte att jobba som feberyr, och dessutom är det elakt att smitta kollegorna... Dagens intag kommer här:

Frukost: 1 smashed burger m sallad och hemgjord dressing (japp, samma som lunchen igår)
Lunch: fiskgyta med dill som jag hittade i frysen
Middag: Sparrisgratäng med räkor

Både recept och foto kommer inom kort, när jag inte riskerar kortslutning i lap topen pga droppande näsa. Däremot bjuder jag på en tårta! Den enda tårta som kommer i närheten av min kropp, haha..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du vill kommentera, och har du en fråga, så svarar jag på den här :-) Ha en fin dag!