söndag 30 september 2012

Dagens mat

Hur snabbt får en helg gå?! Söndag kväll - tjoff! Idag har jag införskaffat ny vinterjacka - det var verkligen på tiden. Dessutom så gav jag mig på projektet "fika på stan". Mat är ju inga problem, men fika.. Herregud, Sverige är ett efterblivet lchf-land när det gäller fika....Matmässigt har dagen varit sådär. Inga större fall, men inte särkilt strikt heller. Imorgon ska jag på kurs med jobbet. Funderar på att smuggla med mig lite mat... Fan, jag skulle köpt mig en Frozzypack ändå...

Frukost: lchf-bulle + rester av dotterns ratade lakritspannacotta (lysande frulle, haha)
Lunch: 1 köttfärsbiff + dressing och lite rödlök
Middag: thaibiff-sallad
Övrigt: en kopp kaffe med vispgrädde + en ostskiva på Espresso house
Övrigt mer: jordnötter

köttfärsbiff, dressing på majo, Heinz balsamvinägerketchup + rödlök
Simpel, men väldigt god lunch!

6 kommentarer:

  1. Håller med om att helgen gått otroligt fort! Fruosten lät riktigt smarrig :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha, det är ju ingen fulle man kan äta varje dag, tyvärr ;-)

      Radera
  2. Både veckorna och helgerna går otroligt fort...
    Den enklaste är ju den godaste! :)
    Ha en fin kväll!
    Kram kram
    //Lana

    SvaraRadera
  3. Thaibiffsallad, intressant, recept?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp japp, det kommer både foto och recept så småningom :-)

      Radera

Jag blir glad om du vill kommentera, och har du en fråga, så svarar jag på den här :-) Ha en fin dag!