torsdag 27 september 2012

Dagens mat

En ledig torsdag inleddes med att jag var hundvakt en stund åt mammas westie Kenzo. Jag bakade även ett gäng lchf-bullar. De sjönk ihop och blev fula, så bild kommer inte ;-) Goda blev dem iaf.
Hämtade dottern så fort hon slutat skolan och därefter drog vi på "titta på bebis"-turné till Bollebygd där min kära vän och kollega bor. Bebisen ifråga har hunnit bli 2 månader, men yttepyttig ändå. Väl hemma drog jag ihop en carbonara till dottern, tyvärr hade jag glömt att 8 ägg gått åt till bullarna... Ingen fläskpannkaka till mig alltså... Panikstekte lite svamp ihop med baconet och åt med sallad, inte alls enligt plan...

Dagen avslutades med föräldramöte!

Frukost: tonfiskröra med sallad (tonfisk, majo, rödlök, senap, peppar)
Lunch: Lchfbulle med vispgrädde
Middag: Sorglig baconsallad
Kväll: en till lchfbulle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du vill kommentera, och har du en fråga, så svarar jag på den här :-) Ha en fin dag!